contact button

Panel abonenta

Każdy z naszych klientów otrzymuje dostęp do panelu abonenta, za pomocą którego można zapoznać się ze szczegółowym wykazem połączeń oraz modyfikować ustawienia podstawowych usług.

Poczta głosowa

Poczta głosowa pozwala osobie dzwoniącej do Ciebie na pozostawienie wiadomości. Wiadomość może być odsłuchana przez telefon lub z poziomu panelu abonenta.

Przekierowanie połączeń (CFU, CFB, CFNR, CFUR)

Każde połączenie przychodzące na Twoją linię telefoniczną może być przekierowane na inny numer.

Połączenie oczekujące (CW)

Możesz odbierać połączenia telefoniczne, podczas gdy prowadzisz inną rozmowę.

Nie przeszkadzać (DND)

Skorzystaj z tej usługi, jeżeli jesteś zajęty i nie chcesz, aby Ci przeszkadzano.

Odrzucenie połączeń anonimowych (ACREJ)

Aktywuj, jeśli nie chcesz odbierać połączeń od osób z blokadą prezentacji numeru.

Prezentacja numeru (CLIP)

Dowiesz się kto dzwoni oraz sprawdzisz kto dzwonił, kiedy nie mogłeś odebrać.

Blokada prezentacji numeru (CLIR)

Dzięki tej usłudze Twój numer telefonu będzie niewidoczny dla rozmówcy.

Połączenia grupowe

Usługa, dzięki której możesz porozmawiać z dwoma osobami jednocześnie.